Tint logo

Projecten

Uprise

Met personal training, groepslessen en kinesitherapie haalt Uprise het beste uit jezelf. In een motiverende community bieden coaches doelgerichte begeleiding, volledig afgestemd op de behoeften van elk lid. Onze opdracht: een identiteit ontwikkelen die kracht en beweging belichaamt.

projecten
/
uprise
identiteit

visuele identiteit

Met een logo dat vooruitgang symboliseert, intense contrasten en een rauwe, energieke beeldtaal, vertaalden we het motto van Uprise naar een visueel statement: geloof in jezelf en je lichaam volgt.

Logo van Uprise.
Het symbool van Uprise.
Een man die op een bank in de fitness van Uprise zit.

De voorwaartse pijl is het centrale merkelement van Uprise, zichtbaar op talloze toepassingen, zoals vlaggen en gewichten. Naast een herkenbaar merkelement dient ze als visuele reminder voor sporters om vol te houden en vooruit te gaan.

Een stoffen zak van Uprise.
Een shirt met een bedrukking van Uprise op de bovenrug.
Een vrouw die aan het fitnessen is.
Het symbool van Uprise.

beweging

Animaties symboliseren beweging en transformatie, ruwe texturen en imperfecte lijnen geven de vormtaal een menselijk en weerbaar karakter.

Een vrouw in de Uprise fitness.
Een zwarte wapperende vlag met het logo van Uprise.Een tekening van de signalisatie.

webontwerp

Met opvallende typografie en sterke contrasten gaven we in het webontwerp prioriteit aan structuur en leesbaarheid. Animaties en subtiele overgangen maken het navigeren dynamisch, actiebeelden van sporters motiveren de bezoeker en nodigen uit om deel te worden van de community.

A preview of the minimal Uprise website.
Een verzameling smartphones met verschillende Instagram stories van Uprise.