
thuiskomen
Net als de zwaluw die elk jaar terugkeert naar haar vertrouwde nest, creëerden we een merkidentiteit die aanvoelt als thuiskomen. We gaven het woordmerk vormen die doen denken aan de fysieke kenmerken van een zwaluw. Natuurlijke kleuren en nostalgisch geinspireerde merkelementen maken de merkervaring compleet.




Het symbool met gestileerde zwaluw, natuurlijke kleuren en iconen geven verschillende dragers vorm. De sfeer op het domein wordt tastbaar door videofragmenten van mensen die samen zijn en fotografie van Kristien Mertens.

website
De website is opgebouwd rond drie thema’s: overnachtingen, het domein en de wijn. In elk onderdeel vullen storytelling, praktische informatie en functionaliteit elkaar aan. Digitaal bureau iSmart vertaalde ons ontwerp naar een gebruiksvriendelijke website.



wijnbouwers
Geïnspireerd door de ambacht van het wijnmaken, werkten we een etiket uit met prominent logo en matte afwerking. Elke wijnsoort in het assortiment kreeg een eigen etiketkleur.



Op de wijnpagina vertellen we het verhaal van twee broers met een gedeelde passie, en hoe ze op de flanken van de Kempische Heuvelrug hun wijngaard beheren. Verderop zijn oogstjaar, smaakprofiel en andere informatie te vinden, gevolgd door de mogelijkheid om een degustatie te reserveren.





boekingsmodule
Op elke woningpagina integreerden we een kalender met beschikbaarheden en een directe boekingsoptie: een handige tool voor de bezoeker en een overzichtelijk systeem voor de eigenaars.
